طلاوجواهرقوچ

سایت قوچ سازنده،فروشنده و خریدار انواع طلاوجواهرآلات به صورت نقد و اقساط

طلاوجواهرقوچ

سایت قوچ سازنده،فروشنده و خریدار انواع طلاوجواهرآلات به صورت نقد و اقساط

راهنمای خرید النگو

راهنمای خرید النگو

راهنمای خرید النگو

اگر قصد خرید النگو یا تک پوش دارید یه شما پیشنهاد می کنیم حتما راهنمای خرید النگو را مطالعه کنید. النگو یا دستبند یکی از نمونه های اولیه انواع زیوراآلات و جواهرات ساخت بشر است که از دوران کهن مورد استفاده زنان و مردان قرار می گرفته، ابتدایی ترین نوع زیور که در زمان مصر باستان زینت بخش مچ زنان زیبا و دختر خانم های جوان و بازوان مردان تنومند بوده به صورت طوق هایی از جنس فلز مس، نقره و طلا یافت شده است.

النگو به عنوان هدیه ای چند منظوره و دوست داشتنی برای تمام سنین شناخته شده، در ادامه این مطلب راهنمای خرید النگو شیک و زیبا به همراه راهنمای بدست آوردن سایز النگو مناسب با دست شما را آماده کرده ایم، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

النگو ها یا انواع دستبند دارای مدل های مختلف و متنوع زیادی می باشند از نمونه های کوچک و ظریف کودکانه گرفته تا مدل های پهن و سنگین مناسب دست آقایان و حلقه های رنگارنگ که متناسب خانم های جوان می باشد. النگو تقریبا در تمامی سنین کاربرد دارد. این نوع زیور را می توان در طرح های ساده و غیر رسمی تا مدل های منحصر به فرد و شیک و از جنس انواع فلزات گران بها و یا سنگ های قیمتی ساخت، نکته مثبت در مورد النگو این است که این نوع زیور هرگز از مد نمی افتد. 

ادامه مطلب ...