طلاوجواهرقوچ

سایت قوچ سازنده،فروشنده و خریدار انواع طلاوجواهرآلات به صورت نقد و اقساط

طلاوجواهرقوچ

سایت قوچ سازنده،فروشنده و خریدار انواع طلاوجواهرآلات به صورت نقد و اقساط

معرفی ۸ برندطلاوجواهردرجهان

معرفی 8 برندطلاوجواهردرجهان

مقدمه :

در حال حاضر بیش از 500 برندطلاوجواهردرجهان وجود دارد اما آیا تا به حال به برندطلاوجواهردرجهان فکر کرده اید؟

از نظر شما زیباترین جواهر دنیا باید چه مشخصاتی داشته باشد؟؟ الماس بزرگ یا رنگ جذاب؟ مدل کلاسیک یا مدرن؟

کدام برندطلاوجواهردرجهان توانسته بیشترین محبوبیت را در بین مردم داشته باشد؟

ما در اینجا 8 برندطلاوجواهردرجهان را به شما معرفی می کنیم.

  



کارتیر

 برندطلاوجواهردرجهان

یکی از معروفترین برندطلاوجواهردرجهان که نامش را از خانوده‌ای فرانسوی گرفته است.

برند فرانسوی «کارتیه» می باشد که در سال ۱۸۴۷ توسط «لوئیس فرانکو کارتیه» تأسیس شد و برای نخستین بار امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را از پادشاه اداوارد ششم دریافت کرد.

 

شعار این برند یک جمله است:”جواهر پادشاهان و پادشاه جواهرات”.

کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است.

خانواده های سلطنتی و افراد مشهور بسیاری جواهرات خود را از این برند تهیه می کنند.

اگر چه کارتیه هم ردیف با جواهرات تیفانی اند کو قرار دارد اما از لحاظ قیمت کمی گران تر از آن است، به همین دلیل جواهرات کارتیه را دست هر کسی نخواهید دید.

جواهرات کارتیه به ریشه‌های هنری خود پایبند است .

کارتیه بر این باور است که زیبایی و ظرافت جواهرات با سبک‌های گذشته و قدیمی معنا پیدا می‌کنند.

ساعت‌های مچی کارتیه هم به خاطر ساخت بسیار ماهرانه و طرح‌های ابتکاری‌شان که نشان طرح پلنگ هستند، طرفداران فراوانی در سرتاسر جهان دارند.

برندطلاوجواهردرجهان

 

هری وینستون

برندطلاوجواهردرجهان

شرکت جواهرسازی «هری وینستون»، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین برندطلاوجواهردرجهان است .

«هری وینستون» که فرزند یک مهاجر طلاساز اوکراینی به ایالات متحده بوداو در سن ۱۲ سالگی سنگی را با قیمت ۲۵ سنت از فردی خرید و بعد از گذشت ۲ روز آن را با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش رساند.

سنگ الماس یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر جواهرات این کمپانی معتبر است که از سال ۱۹۳۲ و با افتتاح کمپانی الماس وینستون شکل جدی‌تری به خود گرفت.

بسیاری از افراد مشهور از خانواده سلطنتی انگلیس گرفته تا «دونالد ترامپ»، «جورج کلونی»، «جنیفر لوپز»، «پاریس هیلتون»، «ناتالی پورتمن»، «پنه لوپه کروز»، «مدونا»، «نیکول کیدمن» و بسیاری از خانواده‌های اشرافی مشهور از سرتاسر جهان، مشتریان پروپا قرص طلا و جواهر و به خصوص حلقه‌های ازدواج این برند لوکس محسوب می‌شوند. شعار برند «هری وینستون» یک جمله است:”در لحظه زندگی کن”.

برندطلاوجواهردرجهان

تیفانی

برندطلاوجواهردرجهان

تیفانی اند کو که معمولأ با نام تیفانی شناخته می‌شود، شرکت کالای لوکس آمریکایی یکی از لوکس ترین برندهاست و چند ملیتی است که تیفانی ارائه کننده ی جواهرات زیبایی است که هم در روز و هم در شب قابل استفاده هستند این جواهرات تزئینی استفاده می کنند.

همواره در کنار این نام بزرگ، کیفیت نیز مطرح می شود. انواع طلا و نقره ی تیفانی بسیار براق و خیره کننده هستند و سنگهای به کار رفته در آنها بی عیب و نقص.تیفانی کارهای کلاسیک زیادی را نیز ارائه داده است مثل دستبند و گردنبندهای جواهر مدلِ حلقه، دستبند و النگوهای بافت سبدی و آویزهای قلب، طرح های چند بعدی تیفانی با نقش های عجیب از پرندگان و گلها و … ماهیتی تأثیرگذار و پراحساس دارند

.

خانه تیفانی سالهاست که به خاطر ساخت جواهرات فوق العاده لوکس برای مشتری های با ذوق و خاص پسندش به خود می بالد.

از آن جمله می توان شوی جواهرات تیفانی را نام برد که شاید استاد صنعتگر آن چند سال برای کامل کردن مجموعه اش زحمت بکشدشرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر در نیویرک تاسیس شد.

امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند طلا و جواهر، نقره استرلینگ، چینی آلات، کریستال، عطر، ساعت، لوازم جانبی و نیز برخی از کالاهای چرمی است. این برند امروزه تبدیل به یکی از برترین برندهای لوکس در آمریکا شده است.

 

،برندطلاوجواهردرجهان

بولگاری

برندطلاوجواهردرجهان

بولگاری نام یک جواهرفروشی مشهور و گران‌قیمت ایتالیایی است،از زمان تأسیس شرکت بولگاری در سال ۱۸۸۴ تاکنون، این برند همواره در میان بهترین جواهرات دنیا، پیشرو بوده است.

خانه ی بولگاری در رُم تأسیس شد و از همان جا جواهراتی که از ترکیب مدل های قدیمی با طرح های خلاقانه ی جدید، ساخته می شدند، به سرتاسر دنیا پخش و فرستاده می شدند.

سپس در سایر زمینه‌های دیگر مثل لباس و عطریات خط تولید خود را راه انداخت. شرکت جواهرسازی بولگاری در کنار شرکت‌های تیفانی، کارتیه و هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر و از معروف‌ترین نام‌ها در بازار جواهر جهان است.

حتما جواهرات بولگاری را روی فرش قرمز بر دست های ستارگان هالیوود دیده اید. برخی از جواهرات خانه بولگاری شامل: طرح های جسورانه، تکه های درشت جواهرات، سنگهای دامله (میراثی از دوران درخشش ایتالیا در دهه ی ۱۹۶۰)، شکل هایی از گل ها و میوه های رنگی و درخشان، گردنبند، النگو و دکمه سردست درجه ی یک ایتالیایی می باشند. بولگاری همواره از بهترین جواهرات در کنار طلای ۱۸ عیار برای مشتری های تیزبین و آگاه خود استفاده می کند.

برندطلاوجواهردرجهان

 

ون کلیف آرپلز

برندطلاوجواهردرجهان

 

یک برند لوکس جواهر، ساعت و عطر که در سال ۱۸۹۶ توسط «چارلز آرپلز» و «آلفرد ون کلیف» که اتفاقاً با هم باجناق بودند تأسیس شد که پیش از آن در کار برش سنگ و جواهر مشغول بودند.

شهرت این برند بیشتر به دلیل ظاهر جواهرات است که با طراحی‌های نوآورانه و شکیل در نوع خود بی‌نظیر هستند. ساعت‌های ساخته شده توسط این برند نیز در سراسر جهان بسیار مشهور و موفق است.

این برند با سبک‌های مختلف صفحه ساعت و طرح‌های متنوع مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا دارد. طراحی این ساعت‌ها بیانگر سابقه و تخصص این برند معروف در طراحی و ساخت اکسسوری‌های تزیینی و جواهرات است. حیوانات، گل و پروانه نمادهای اصلی جواهرات این برند لاکچری هستند.

چهره‌های سرشناسی از جمله «الیزابت تیلور»، «ماریا کری»، «ادل»، «کیت بلانشت»، «ناتالی پورتمن»، «کمرون دیاز»، «کاترین زتا جونز» و … از جمله علاقمندان به جواهرات و اکسسوریهای این برند لاکچری محسوب هستند. بد نیست بدانید بزرگ‌ترین جواهری که این برند تاکنون ساخته، تاج فرح پهلوی بوده است. شمار قابل توجهی از جواهرتی که این برند در یک سده اخیر ساخته، جنبه تاریخی پیدا کرده است.

برندطلاوجواهردرجهان

شوپارد

برندطلاوجواهردرجهان

جواهرساز و ساعت ساز سوئیسی، شوپارد بر این باور است که برای تولید و ساخت یک مجموعه فقط باید از بهترین مواد استفاده کرد. هر تکه ای از این برند از سنگ ها و جواهرات اصل و یک لایه ضخیم از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است.

کیفیت منطبق با دقت است چرا که تمام جزئیات، هرچقدر هم که کوچک به نظر برسند، نقشی اساسی در کلیت ایفا می کنند. گوشواره هایی که در تصویر بالا نشان داده شده است برای مثال، شاید بسیار ساده و کلاسیک به نظر برسند اما اصل و منحصر به فرد هستند.

این الماس های خندان در قاب های شیشه ای کوچک به طرز خیره کننده ای تکان می خورند. امضاء کوچک شوپارد و چرخش مقداری طلا به دورشان، به این گوشواره ها فرم و حالت زیباتری می بخشد و باعث تکان خوردن بیشتر آنها می شوند.

برندطلاوجواهردرجهان

میکی موتو

برندطلاوجواهردرجهان

کوکیچی میکی موتو، کار خود را در سال ۱۸۹۳ در ژاپن آغاز کرد او را بنیان گذار کشت مروارید می دانند، مروارید هایی که در تمام مجموعه هایش دیده می شوند.

جواهرات میکی موتو، شامل فاخرترین و با ارزش ترین محصولات اقیانوس ها هستند. مثل: مرواریدهای نایاب دریای جنوب،مرواریدهای صدف های حلزونی صورتی رنگ،مرواریدهای تیتانی،مرواریدهای سفید و …

علاوه بر این، این برند برای ساخت جواهراتش فقط از طلای ۱۸ عیار یا طلای سفید استفاده می کند. کیفیت بالا، بهترین الماس ها، سنگ های رنگی کاملاً طبیعی و خالص یا حتی با کیفیت ترین و مرغوب ترین نخ ابریشمی برای نخ کردن مروارید ها، از ویژگی های این برند خوش نام است.

جذابیت در عین سادگی باعث شده است که تولیدات این برند خاص و متفاوت باشند. طرح ها یا بسیار منحصر به فرد هستند یا همان شکلهای کلاسیک با پیچ و تاب های جدید و مدرن را دارند. هرکدام از کارهای میکی موتو معمولاً یک یا دو نوع سنگ دارند علاوه بر این استفاده از مرواریدهای اصل و حقیقی از مهمترین ویژگیهای این برند است.

اغلب جواهرات میکی موتو را می توان هم در روز و هم در شب، استفاده کرد.

این خانه تاکنون قطعات بسیار زیبا و باشکوهی از جواهرات را ساخته است مثل گردنبند ملکه در تصویر فوق نشان داده شده است.

 

پیاژه

برندطلاوجواهردرجهان

 

جورج پیاژه کار خود را از سوئیس، آغاز کرد. گالری ی پیاژه شروع به تولید را با بهترین و با کیفیت ترین ساعت های مچی آغازکرد.

ساعت هایی که خیلی زود در سرتاسر اروپا معروف شدند. به مرور این خانواده کار خود را گسترش دادند و به آن جواهرات بسیار زیبا و درخشان نیز اضافه کرد. شکل و طراحی محصولات این برند، عمدتاً الهام گرفته از هالیوود قدیم و باغ های فانتزی است.

گل رُز یکی از معروفترین نشانه های برند پیاژه است. طرح رُز بخشی از صدها طرح جسورانه و در عین حال ظریف و فانتزی پیاژه است. اغلب طرح های پیاژه، مُدرن و شفاف هستند .

خطوط زاویه دار برجسته ای دارند که به نوعی به بیننده حس جنبش و پویایی می دهند. این حس جنبش و پویایی در طراحی ساعت های لوکس پیاژه، نیز کاملاً مشهود است. این برند ارائه کننده ی مبتکرانه ترین و در عین حال تزئینی ترین صفحه های مندرج ساعت مچی در جهان می باشد که به راحتی تنظیم می شوند و با انواع مختلف بندهای ساعت قابل استفاده هستند.

برندطلاوجواهردرجهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.